lunes, 1 de febrero de 2010

votos y anillos


Después de la lloradera! iniciamos con lo formal, las palabras del tenient y todo el rito del matrimonio que si la ley y demas!

despues paso dani con los anillos! nos entrego los anillos que eran los colgantes! y yo estaba tan nerviosa que no podia ponerselo jaja... pero lo logre! primero el me lo puso a mi y luego yo a el!

Vots.

Jo Eric em lliuro a tu Cristina per a compartir la meva vida amb tu. Prometo estimar-te i demostrar-t'ho amb fets i paraules, fer-te feliç i cuidar-te, Prometo ser un espòs fidel i compartir i recolzar-te en les teves esperances, somnis i metes. Quan caiguis, t'aixecaré, Quan ploris, et confortaré, i quan riguis, compartiré amb tu el teu goig. Avui i sempre.

Jo Cristina em lliuro a tu Eric per a compartir la meva vida amb tu. Prometo estimar-te i demostrar-t'ho amb fets i paraules, fer-te feliç i cuidar-te, Prometo ser una esposa fidel i compartir i recolzar-te en les teves esperances, somnis i metes. Quan caiguis, t'aixecaré, Quan ploris, et confortaré, i quan riguis, compartiré amb tu el teu goig. Avui i sempre.

y de fondo sonaba esta cancion... http://youtube.com/watch?v=NlT8yeEYbMs

No hay comentarios: